Granty PPGR – uzupełnienie wniosków!

Urząd Gminy w Krasiczynie informuje, że wszystkie osoby, które złożyły oświadczenia o przyznanie grantu PPGR na zakup komputerów dla dzieci z rodzin popegeerowskich

proszone są o złożenie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia krewnego dziecka w linii prostej (matki/ojca/opiekuna prawnego, babci/dziadka, prababci/pradziadka) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej oraz jego zamieszkiwania w gminie lub miejscowości objętej PPGR (w tym celu należy złożyć np.: kserokopie świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia z KOWR o zatrudnieniu, legitymacji służbowej, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, dokumentów pochodzących z ZUS/KRUS dotyczące świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, dowodów osobistych potwierdzające zatrudnienie/lub zamieszkanie w PPGR, dyplomów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR, legitymacji ubezpieczeniowej, w której jest zapis o adresie zamieszkania itp., oryginały dokumentów należy przedstawić do wglądu).
Wyżej wymienione dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów (czyli przekazanie im sprzętu komputerowego, pozyskanych przez Gminę Krasiczyn w konkursie „Granty” PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów”) i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Krasiczyn do instytucji weryfikującej.
Przedłożenie tych dokumentów jako załączników było dotychczas dobrowolne i nie stanowiło wymogu koniecznego do złożenia oświadczenia. W związku z powyższym osoby które złożyły oświadczenia bez dokumentów poświadczających zatrudnienie, muszą dostarczyć dokumenty w wersji papierowej do Urzędu Gminy Krasiczyn w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2021 r. do godz. 15:00.
Brak przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie spowoduje nieuwzględnienie złożonego oświadczenia do dofinansowania na zakup komputerów.
Dokumenty należy złożyć z pismem przewodnim umożliwiającym pracownikom urzędu powiązanie ich z właściwym oświadczeniem – pismo przewodnie należy złożyć według wzoru – Załącznik nr 1 Pismo przewodnie dla rodzica/opiekuna prawnego lub Załącznik nr 2 Pismo przewodnie dla ucznia, który ukończył 18 rok życia i składał oświadczenie we własnym zakresie.

UWAGA!
• Niedostarczenie kompletu w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia dla ucznia.
• Uzupełnienie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach programu.

 

Załącznik nr 1 Pismo przewodnie dla rodzica, opiekuna prawnego
Załącznik nr 2 Pismo dla ucznia, który ukończył 18 rok życia